Przeglądam strony internetowe, oglądam Facebook’a i widzę mnóstwo przykładów bardzo popularnego promowania firm – KONKURSÓW.

„Wśród osób, które polubią naszą stronę wylosujemy voucher za 350 zł”. „Wśród osób, które udostępnią naszą stronę wylosujemy tablet o wartości 1500 zł”. „Wśród osób, które przyjdą na nasze stoisko i wypełnią kupon wylosujemy darmową wycieczkę”. To niektóre przykłady konkursów – są ich tysiące w sieci!

Jestem pewna, że większość z tych osób nie zdaje sobie sprawy, że organizując taki konkurs łamie prawo. Konkursy losowe (są loterią nawet jeśli tak ich nie nazwiecie) muszą być na przykład zgłoszone do urzędu celnego, muszą mieć regulamin. A ostatnia praktyka ministra finansów jest taka, że ściga również osoby biorące udział w takich konkursach.

Dlatego postanowiliśmy stworzyć dla was usługę: POGOTOWIE KONKURSOWE. Jeśli przygotowujecie konkurs dla swoich obecnych i potencjalnych klientów, możecie skorzystać z usługi mailowego doradztwa. Możemy Wam odpowiedzieć, czy prawidłowo stworzyliście regulamin, albo napisać go dla Was, zgłosić loterię do urzędu celnego, albo doradzić jak zmienić zasady konkursu, żeby wyeliminować element losowy. Doradzimy jakie podatki należy pobrać od zwycięzców. Połączymy naszą wiedzę prawno-podatkową z marketingową.

Napiszcie do nas czego potrzebujecie, a my określimy co możemy dla Was zrobić, kiedy i ile będzie kosztowała nasz usługa (taką ofertę i plan działania sporządzamy oczywiście za darmo). Zapraszamy: przepisnafirme@legowska.pl.